Wednesday, February 24, 2010

22022010


Salam perkenalan,

syukur alhamdulillah akhirnya diri ini berjaya terpanggil juga utk
membuat blog setelah sekian lama ada keinginan / galakan (mungkin paksaan :P)

dari diri ini dan juga dari 'mereka' di sekeliling saya agar membuat satu blog..


Saya xnak memanjangkan ruang ini sangat sebelum saya mula meleret2 mngarut2,

eceli, tujuan asal blog ini didirikan / dipost-kan (hm?mcm pelik sja) adalah

bukan utk mewar2kan keperibadian / personal saya,
tetapi lebih kepada perkembangan (bkn sbb sy tggl di seri 'kembangan') / life

saya dan sekeliling saya.
kire life umum lah,not personal..

sebelum mengakhiri ruang ini,

saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai

seorang daripada Majlis Perwakilan Pelajar 09/10 (MPM masih blm rasmi..),

yg memegang Exco Kebajikan Pelajar 2

(more to Campus Pekan,but still must concern to overall of students' welfare),
terasa terpanggil utk meng-public-kan (maaf cm pelik je, tidak sesekali hnya utk 'men-capub')
diri ini, agar , rakan2 mahasiswa UMP (mgkn ada yg mahu digelar sbg UMPians)
mengenali barisan MPP 09/10 ini supaya dapat bekerjasama/colaborate
dgn memberi idea2 anda yg sememangnya bernas2,cerdik2 dan tajam2,

mungkin boleh memberi nasihat/teguran/advise yg membina tanpa segan silu
dengan 'professional' , 'rasional' , dan sesekali hindari daripada emosional semata2..
Sy sememangnya mngetahui mahasiswa/i sudahpn mnyedari tetapi kadang2 mungkin lupa
yg kami juga seorg pelajar dan manusia sama seperti anda,
mengharap dgn itu dpt memahami diri ini dan kami seadanya.. :)

No comments: